Merhaba. Bebek ile köpeğimi idare edemiyorum. Fiyat için yazabilirsiniz. Aşılarının çoğu tam onun görselini de ekliyorum. Kimliğini de çıkarttım. 9 Şubat doğumlu. Baba 4 anne 3.5 kiloydu aldığımda. Puding şuan 4 kilo traş olmadığı ve yürüyüşlere daha başlamadığı için. Aramak yerine wpdan yazarsanız sevinirim.