ÜYE GİRİŞİ

 

ŞİFRE HATIRLATMA

Kopekdunyasi.com'a üye olduğunuz eposta adresinizi giriniz. Bu e-posta adresine şifre sıfırlama linki göndereceğiz.

ÜYE DEĞİL MİSİNİZ?


TEDDY BEAR BOO POMERANİAN GARANTİLİ #38581

Doping Ayrıcalıklı İlandır

Sevimli Yavrular

İstanbul / Bakırköy
Fiyatı
:  Görüşülür
Cinsi
Cinsiyeti
:  Erkek ve Dişi
Yaşı
:  2 Aylık
Durum
:   Satılık
İlan No
:  38581
İlan Tarihi
:  10 Eylül 2017
Yayın Süresi
:  Son 10 Gün Kaldı
Üyelik Tarihi : 12 Ekim 2014
3.yıl

cos3434
Aktif İlanları : 7 adet
yavrukopekkedi
0538 265 1272
Bu ilan 2 ay önce yayınlandı.
Bu ilanı 849 kişi görüntüledi.
Bu ilan üyelerimizden 1 mesaj aldı.
Açıklama
Satılık kaliteli Boo pomeranian yavrular için bize ulaşabilirsiniz referanslarımızı inceleyebilirsiniz birçok ünlü isimle çalışıyoruz sosyal medyada bizi takip etmeyi unutmayın
Köpeğin Sahibiyim (Üye Değil):
köpeğin fiyati 3000$ isteyen alir
Melia (Üye Değil):
Ne kadar yaa soylermisiniz
Berat (Üye Değil):
1tlise 10tana alıyım hemen
Dilara d (Üye Değil):
Bu köpek çok tatlı ben bu köpeği istiyorum
Dilan bayraktar (Üye Değil):
1tleyse hemen hemen aliyoru
Dilara (Üye Değil):
1 tl olamaz bu köpek
yahya mete (Üye Değil):
bu köpekğin gerçek fiyatı 1500 dolar 1tl olması imkansız
123 (Üye Değil):
Bu köpegi 1000 tl ye satar misiniz acaba ???
ahmet kadir (Üye Değil):
abi kime satcan
ahmet kadir (Üye Değil):
erkek saldırganı varsa alırımmmmm
ahmet ladir (Üye Değil):
alıyorum 1 tl yeee :))))
Adınızı Yazın (Üye Değil):
GERÇEKTEN 1 TL İSE ALIYORUM HEMENN :D
rüya b (Üye Değil):
bende 19 tane boo var 12tl 1 tanesi ama 1 tl de aldım çok tatlılar
murat dündar (Üye Değil):
evet gerçekten1 tl ben ilan sahibi
Marş (Üye Değil):
Hayır 1tl değil 4000tl falan dikkat çekmek için böyle yazıyorlar
Berra Önder (Üye Değil):
Cidden 1 lira mı
Berat (Üye Değil):
Görüşülür anlamında abi koymuştur 1 tlyi
Asya karatas (Üye Değil):
Kimse bu köpeğe 1 TL ye satmaz . Bu gerçekmiş söylesin biri
Kardelen (Üye Değil):
Gerçekten bir tl mi? Söylermisiniz
su (Üye Değil):
bercekten 1 lıramııı
Nina (Üye Değil):
Inanmiyorum burda bi yalnislik var heralde kimse 1tl satmaz ya bu tatli şeyi
İsimsiz (Üye Değil):
Gerçekten 1tl mi
İsimsiz (Üye Değil):
Gerçekten 1tl mi
Metin Lokmacıoğlu (Üye Değil):
Köpek gerçekten 1 lira mı ?
Meltem Yiğit (Üye Değil):
Cidden 1 TL mi??
damla gürçay (Üye Değil):
bu köpeklerin hepsi çok tatlı ve bunların fiyatları gerçekten 1 tl mi?
Yorum Yapan

İLANI ŞİKAYET ET / HATA BİLDİR

TEDDY BEAR BOO POMERANİAN GARANTİLİ #38581
Sevimli Yavrular
Maksimum 2000 Karakter Sınır
Gönder